Re: [FORENING] meningsmåling: listeoprydning

On Sun, Oct 19, 2003 at 01:38:59 +0200, Klaus V. Slott wrote:
> Jim Oksvold svarede:
> Det vil jeg tilslutte mig, jeg kan også forestille mig andre grunde til at
> en lav-traffik liste bør kunne leve. F.eks. som .signatur hvor jeg
> fornemmer at der er nogen værdifulde folk der abbn., men som hurtigt ville
> forsvinde hvis den blev slået sammmen med .teknik

netop.
Problemet kommer hvis nogle få vil oprette en selvstændig liste
der i forvejen er dækket af en eksisterende liste.
Her bør alle berørte have mulighed for at have indflydelse,
og her er "5" reglen mere til skade end gavn.

forslag :

1) lister oprettes efter behov og ønske, specielt hvis det
er sociale lister eller projektlister.
(ingen krav til antal forslagsstillere)

2) hvis en en lister emnemæssigt i forvejen er dækket af en eksisterende
liste skal det grundigt overvejes om der er et behov, og de
berørte lister skal også høres om det er hensigtsmæssigt med
den ny liste.

--
mvh Frank Damgaard  |