Re: [FORENING] meningsmåling: listeoprydning

Erik Josefsson <sslug@sslug> writes:

> En anden ide: på andre lister får jag f eks et mail fra mailman
> ehrvehr måned som påminner om at jag er med på listen.

Den opførelse fra mailmans side finder jeg generende og den kan
heldigvis slås fra. I hvert fald af administrator.

(Rent faktisk finder jeg mailman irriterende at administrere. Jeg
overvejer lidt at flytte alle de lister jeg har lokalt over på noget
andet. /etc/aliases er nærmest mere brugervenligt når brugeren er
mig.)

--
 Peter Makholm     |    Yes, you can fight it, but in the end the ultimate
 sslug@sslug |                           goal of life is to have fun