Re: [FORENING] meningsmåling: listeoprydnin g

On Sun, Oct 19, 2003 at 16:24:28 +0200, E. Sjørlund wrote:

> Jeg var med til mødet der startede det hele og med i kanten af
> udviklingen og skriverierne. Jeg har en helt klar erindring om hvor
> meget det betød for mig, at sslug bakkede op om projektet med en liste.

jo men hvis det er PHP så har sslug en liste, jeg har endnu
ikke hørt begrundelsen hvorfor der er berøringsangst med denne liste.

> Det er altså ikke uden betydning, at en flok mennesker man iøvrigt
> respekterer og hygger sig med bakker op bag ens ideer.
> Det er den effekt jeg mener, at sslug bør søge at forstærke ved at gøre
> det relativt let at få sat gang i en specialliste.

jo men måske er det netop en "lokal studiegruppe aktivitet"-liste
der ønskes?
( ...siden man ikke vil tale med de andre på programmeringslisten ? )

--
mvh Frank Damgaard  |