Re: [FORENING] meningsmåling: listeoprydnin g

On Sat, 18 Oct 2003, "E. Sjørlund" wrote:

> Fem er nu ganske mange - der er fx. kun tre der indtil nu har ytret
> interesse for en php-liste her på listen.
> Som skrevet er antallet blot et forslag, men skal der for mange til
> bliver det umuligt at have med at gøre.

At have mindre end 5 er meningsløst. Lister skal have en bred interesse.
Jeg ville forslå at tallet blev sat op til 7.

> Det springende punkt er, at det er de interesserede der skal afgøre om
> de ønsker at danne en liste, og at de skal have mulgheden for at gøre
> det fra start, og ikke kun som konsekvens af en masse traffik.

Her taler du imod min og mange andres holdning.

> Du går stadig uden om den pædagogiske effekt dert er i at få sslugs
> anerkendelse i form af en egen liste, når man gerne vil i gang med noget
> nyt. (Php er ikke særlig nyt, men det er nyt at kunne koncentrere
> snakken om det på en liste, og det er det, der er ytret ønske om).

Det virker altså lidt fjollet at snakke om at SSLUG skal anderkende noget
man ikke kan samle et stort antal interessenter for, eller en mængde
trafik.

Mads

Unix is simple. It just takes a genius to understand its simplicity

                                 - Dennis Ritchie