Re: [FORENING] SSLUG og patenter

On Fri, 24 Oct 2003 12:52:22 +0200
Carsten Svaneborg <sslug@sslug> wrote:

> Jeg ville sige at patentlobbyen har ført løbet hidtil, men har nu haft
> en uheldig (hæ hæ!) katastrofe med afstemningen i EU parlamenet, og at
> propatent og antipatent (eller antiinnovation og proinnovation) siderne
> nu ligger side ved side, hvorfor overraskende nok syntes at være en
> reel mulighed for at vinde for første gang i lang tid.
>
> Jeg mener derfor at PTOs karakterisering er præ-EU parlament afstemningen.
> (tænk prækambrisk ;*)

> Dette spørgsmål er totalt urelateret til ovenstående. De følgende
> er statement af fakta som jeg ser dem, og skal ikke tolkes som et
> [...]

Det er forkert. Der foreligger en gammel medlemsmødebeslutning fra en del år
siden hvor mødet bakker op omkring bestyrelsens arbejde i mod softwarepatenter.
Så længe en sådan beslutning ikke er imødegået er det officielt SSLUG-politik
at være i mod software patenter.

Ps. Se mit andet indlæg.

--
Poul-Erik Andreasen