Re: [ANNOUNCE] SSLUG Nyhedsbrev oktober 2003

Gitte Wange <sslug@sslug> writes:

> * Bestyrelsen har lavet nogle simple retningslinjer for oprettelse
>    af nye epostlister i SSLUG:
>
>   1) Lister oprettes efter behov og ønske, specielt hvis det
>   er sociale lister eller projektlister.
>   (ingen krav til antal forslagsstillere)

Hvad pokker betyder den anden halvdel?

Det er simplethen umuligt for mig at finde en betydning der er mere
endtydning end de modstrindede betydninger.

Bliver der i højere grad lagt vægt på behov og ønsker til sociale
lister og projektrelaterede lister og bliver tekniske lister mere
oprettet som vinde blæser uden så store krav til behov og ønsker?

Eller er det kun ønskerne der lægges højere krav til for sociale og
projektrelaterede lister eller bliver der ganske modsat lagt højere
vægt på et dybtfølt ønske?

--
 Peter Makholm     |               Vi smider blade allesammen - hele tiden
 sslug@sslug |                      som et konstant spirende efterår