Re: [FORENING] Re: [ANNOUNCE] SSLUG Nyhedsbrev oktober 2003

On Mon, Nov 03, 2003 at 10:32:53 +0100, Peter Makholm wrote:

> Hvad pokker betyder den anden halvdel?

hmm,  der bør være en bedre formulering...

> Det er simplethen umuligt for mig at finde en betydning der er mere
> endtydning end de modstrindede betydninger.

> Bliver der i højere grad lagt vægt på behov og ønsker til sociale
> lister og projektrelaterede lister og bliver tekniske lister mere
> oprettet som vinde blæser uden så store krav til behov og ønsker?

Hvis der ønskes "sociale/lokale" lister så er kravene mindre, specielt
når formålet er til kommunikation mellem en nærmere defineret
gruppe. Ligeledes projekter som digital signatur eller specifikke
softwareprojekter.

Tanken var at det ikke skulle være svært at lave nye e-postlister
hvis de først og fremmest har social/lokalt/projektformål.
(dvs. det skal være rimelig let at oprette den slags e-postlister).

Derimod skal oprettelse og ændring af tekniske e-postlister
ske efter grundige overvejelser.

--
mvh Frank Damgaard  |