Re: [FORENING] Endnu en kandidat til bestyrelsesvalget.

Thomas Alexander Frederiksen skrev:

> Så er jeg også på banen som kandidat til årets valg.

Jeg stiller også op (selvom jeg egentlig hellere vil bruge
tid på at skrive på linuxbøgerne, arbejde på ordlisterne,
drikke øl, gå til hyggemøder og alt det andet vi laver i
SSLUG).

Jacob

PS: Julefrokost?
--
»Jeg sidder midt i lokalet, og alligevel er det lykkedes mig
 at tale mig op i et hjørne.«               -- Peter Makholm