Re: [FORENING] Endnu en kandidat til bestyrelsesvalget.

On Mon, 17 Nov 2003 10:57:30 +0100 (CET)
Jacob Sparre Andersen <sslug@sslug> wrote:

> Jeg stiller også op (selvom jeg egentlig hellere vil bruge
> tid på at skrive på linuxbøgerne, arbejde på ordlisterne,
> drikke øl, gå til hyggemøder og alt det andet vi laver i
> SSLUG).
>
> Jacob
>
> PS: Julefrokost?

Hvor er det godt, at seriøse kandidater også kan se det sociale og
endog underholdende princip udfolde sig i praksis! Jeg tror, gode
møder forudsætter en bestyrelse, som kan overskue mange synspunkter
uden at dømme. Altså debatniveauet er den kritiske størrelse!

Held og lykke til alle kandidater.

Se også ny tråd: VALGTALER

--
sslug@sslug -- http://d-axel.dk/