Opstilling til bestyrelsesvalg

Hermed melder jeg mig under fanerne til det kommende bestyrelsesvalg.

Jeg vil gerne arbejde for at der fortsat er plads og mulighed for nye
initiativer i SSLUG og dem bør bestyrelsen være med til at fremme og
iøvrigt sørge for at disse initiativer har et grundlag at vokse ud
fra. Det være sig plads på webserveren, ekstra postlister etc. etc. De
initiativer der allerede er igang (møder og eksisterende postlister)
skal ikke glemmes men skal "holdes lidt igang".
Der er masser af folk derude der "kender til det der Linux" men som
mangler en at holde i hånden når de tager springet. Vi har gjort meget
for begynderne, men jeg tror vi sammen kan gøre det endnu bedre!

Jeg vil gerne fortsætte arbejdet med at udbrede foreningens budskaber
til den offentlige sektor. Staten er begyndt at få øjnene op for Open
Source og jeg synes det er vigtigt at vi er klar til at holde dem lidt
i hånden og hjælpe dem på vej.

Samarbejde med andre foreninger er noget af det jeg finder meget
vigtigt. Vi kan meget alene, men vi kan endnu mere jo flere vi står
sammen! Vi har vist ved flere lejligheder hvor meget det "larmer" når
der er flere foreninger der melder de samme ting ud. Der er nogle
uformelle samarbejder igang på tværs af diverse foreningen, men man
kunne sagtens forestille sig nogle mere formelle fora i fremtiden.

Til dem der ikke kender mig må jeg hellere komme med de kolde
baggrunds-facts:
Til daglig arbejder jeg med at lede udviklingen af et Open Source
projekt. Igennem dette arbejde har jeg opnået stor indsigt i Open
Source og "ekstern ledelse" (udvikling i cyberspace only).
Jeg er vant til at samarbejde med mange forskellige mennesker og mener
at kommunikation er nøglen til gode resultater.
Jeg har siddet i bestyrelsen i 2002 og været bestyrelses-formand maj
2003 -> 31/12 2003

Jeg glæder mig til at se jer allesammen til årsmødet :-)
Let's have some fun !!

Med venlig hilsen
Gitte Wange