Opstilling

SSLUG er et sjovt sted at bruge sin tid. Sådan skal det gerne blive ved
med at være. Det kræver bare at der er nogen der lægger et stykke
arbejde i at få foreningen til at køre. Det har jeg længe taget del i,
ved bl.a. at deltage i mødeplanlægning og -afholdelse, og nu vil jeg
gerne bruge endnu mere tid.

Det sidste halve år (sådan cirka) har jeg været observatør i
bestyrelsen, og har kunne konstatere at der er interessante
arbejdsopgaver der, jeg gerne vil tage del i.

Den korte udgave: Jeg stiller op til bestyrelsen.

.Henrik

--
"det er fuldstændigt tåbligt" at mene noget andet når
Makholm har sagt at man er dum :-)