Re: [FORENING] Kandidat for bestyrelsen

On Tue, 11 Nov 2003, Samps wrote:

> Undertegnede stiller hermed op til bestyrelses (og suppleant)valg i SSLUG.
>
> Jeg er paa det rene med at jeg ikke fysisk kan deltage i bestyrelses-
> eller andre moeder, men ser det ikke som nogen forhindring i dette
> "teknologiske aartusinde".
>
> bedste hilsner
>
> Samps
>
> sslug@sslug

Jeg har skrevet til Samps for at få hans navn uden
at få svar. Det er lidt noget sjusk, men han skal have
sin chance på stemmesedlen og listen over kandidater.

  Audience:  What do you want, Eric?
  Eric:  I want to live in a world where software doesn't suck.
  Richard:  Any software that isn't free sucks.
  Linus:  I'm interested in free beer.