Re: [FORENING] Kandidat for bestyrelsen

On Sun, 23 Nov 2003, Ask Holme wrote:

> Nu er hans mail også sent fra samps(at)redjocks.com...
> tjow - det gør ham valgbar (om det så kan kaldes bedre, skal jeg ikke
> udtale mig om)

Jups - I har ret, at han skriver den anden emailadresse
i selve mailen er ikke relevant.

Nu er fristen i øvrigt udløbet :)

  Audience:  What do you want, Eric?
  Eric:  I want to live in a world where software doesn't suck.
  Richard:  Any software that isn't free sucks.
  Linus:  I'm interested in free beer.