Re: [FORENING] Status for valg-teknik

donald_j_axel <sslug@sslug> writes:

>    Havde Henrik Pedersen ikke skrevet en posting om valg-teknik,
> og om vi skulle afprøve m.v.? Jeg kan ikke finde den. Tidligere
> synes jeg at Henrik Grove havde sagt at alt var ok, er det stadig
> det?

Det eneste jeg mener at have sagt om valgteknik her i efteråret er at
jeg ikke har rettelser til valg-programmet.

Derudover vil jeg da gerne sige at jeg synes det lyder som en god idé at
I afprøver systemet først, og finder ud af hvordan det virker.

.Henrik

--
Jacob: Because the theoreticians told me.
Prof. Vassilicos: Why do you believe theoreticians?