Re: [FORENING] Status for valg-teknik

On Tue, Nov 25, 2003 at 19:30:14 +0100, Kristian Vilmann wrote:

> Det er heldigvis nemt :)

Det plejer at være i ascii tekst så man kan søge i.
( grep -i  eller lign)

> Måske vi også skule få genopfrisket reglerne om fuldmagter?

tjoh:

Hvert medlem kan have højst en fuldmagt med fra et andet medlem.
Denne fuldmagt skal være underskrevet, og email skal også stå
på fuldmagten.
Og det bør  fremgå til hvilket medlemsmøde (dato) fuldmagten gælder.

--
mvh Frank Damgaard  |