Re: [FORENING] Alt for sent - måske - Tux som bryllupsgave

Tirsdag den 11. maj 2004 08:45 skrev Christian Hansen noget der mindede
om:

> Hejsa
>
> Skal vi ikke give Frederik og Mary en kæmpe tux i bryllupsgave fra
> SSLUG og NJLUG.

God ide++

> Problemer.
>
> 1. den skal afleveres i dag.

Anyone?

> 2. den skal fremskaffes.

Anyone?

> 3. økonomi.

Jeg bidrager gerne.

> Hvis der er nogen, der har lyst til at være med, så sig til - især
> hvis de ligger inde med en kæmpe tux :)
>
> Og - man skal også kunne komme ind til gavekontoret.

Det kan jeg sagtens - og jeg kan også afhente en tux indenfor HT's zone
1+2 og bringe den derind.

--
MVH/Thomas A. Frederiksen
http://streaming.linuxforum.dk - se det før din nabo.