Re: [FORENING] Alt for sent - måske - Tux som bryllupsgave

Thomas Alexander Frederiksen wrote:

1. den skal afleveres i dag.

Jeg har lige skimmet prinsens site:

"Gaver kan afleveres på Christiansborg Slot med indgang fra Prins
Jørgens Gård (porten ved Slotskirken) Christiansborg Slot, 1218
København K, i tiden 3. til 14. maj, alle hverdage 10.00 - 15.00."

Så vi har altså et par dage at løbe på...

hihi jeg tog bare ens ord på irc for givet - men godt at nogle undersøger sagerne :D

Jeg sidder dagligt på Institut for Arkæologi og Etnologi på Vandkunsten,
så det er oplagt at jeg er den der lige smutter de 150 meter ned ad
gaden og afleverer.

Fedt - jeg sidder til dagligt i Frederikshavn, så vejen er lidt lang for mig.

Det efterlader os så med følgende:

Hvilken størrelse pingvin?

Så stor som muligt synes jeg

Hvem er med på at bidrage økonomisk?

jeg bidrager også gerne!

Hvem kan levere pingvinen?

Det kan du i hvert fald - hvem andre

Det her kan vi jo godt lave lidt PR ud af nu vi er i gang :-)

Ja nemlig ja - lad os få alt det fokus vi kan på oss, især med patentdebatter mm.

Mvh Christian