Re: [FORENING] Alt for sent - måske - Tux som bryllupsgave

Thomas Alexander Frederiksen opened its mouth and moved its tongue and
so spake to me and said, On 11-05-04 17:07:
>Jeg synes prisen er for stejl når vi ikke er flere på, men jeg har en
>ide jeg lige arbejder videre med - forvent mere senere i aften...

1.700,-? Jep, alt for stejl... jeg vil da gerne ligge en 10-20-50
kroner eller noget i den retning, har ikke rigtig råd til at give
mere, men... en 20'er fra eller til af 1.700,- er jo ikke det store...
glæder mig til at høre mere om din ide - synes den overordnede ide med
at give en Tux til ægteparret er en fin ide :)

--
Freso                                   # Jabber ID = sslug@sslug
  aka Frederik S. Olesen                # PGP/GPG key = 0xAF0D01D6