Re: [FORENING] Alt for sent - måske - Tux som bryllupsgave

Tirsdag den 11. maj 2004 17:50præliminærderik 'Freso' S. Olesen noget
der mindede om:

> Thomas Alexander Frederiksen opened its mouth and moved its tongue and
>
> 1.700,-? Jep, alt for stejl... jeg vil da gerne ligge en 10-20-50
> kroner eller noget i den retning, har ikke rigtig råd til at give
> mere, men... en 20'er fra eller til af 1.700,- er jo ikke det store...
> glæder mig til at høre mere om din ide - synes den overordnede ide med
> at give en Tux til ægteparret er en fin ide :)

Her er den ide jeg om et par timer også sender til bestyrelsen, samt til
de øvrige LUG'ers bestyrelser:

Fredag d. 14 maj vil vi foreslå at linuxbrugerne i Danmark markerer det
kongelige bryllup med en lille happening. Denne happening skal dels
være i form af en gave til brudeparret, dels en markering langs
karetruten i København. Her er en rå skitse til hvordan det vil kunne
foregå:

Kl. 09:45 ankommer Tux[1] til Christiansborg medbringende foreningernes
gave til parret.

kl. ~10:00 går Tux ind for at aflevere gave samt følgebrev.[2]

Kl. ~15:00 (senest) tager en deputation opstilling et sted langs ruten,
med Tux i centrum - Tux skal have et skilt med en eller anden tekst på
[3]

Kl. 17:?? passerer brudeparret LUG-området, og herefter kan der pakkes
sammen.

Jeg vil allerede i aften tage præliminær kontakt med en række medier der
kunne tænkes at have interesse i at dække den lille happening i et
eller andet omfang, for at afklare hvorvidt det har nogen interesse i
den retning. Der kan evt. senere udsendes en decideret
pressemeddelelse.[4]

Denne happening fordrer selvfølgelig godkendelse fra de respektive
bestyrelser, samt nogle frivillige "på jorden" fredag d. 14. Maj. Som
gave er en Tux i 30cm-størrelsen den umiddelbare plan.

[1] Thomas A. Frederiksen fra SSLUG i Tux-kostume - som nogen jo vil
vide kan han passe det ;-)
[2] F.eks. "De danske linuxbrugere ønske kronprinseparret ... og giver
denne gave i håbet om at de kommende prinser og/eller prinsesser ikke
blot vil tænke på deres far når de ser en pingvin, men også på
styresystemet linux" - eller helst noget bedre :-)
[3] F.eks. "De danske linuxbrugere ønsker Frederik og Mary hjerteligt
tillykke med brylluppet" - eller evt. noget der lyder bedre.
[4] F.eks. over temaet "Kronprinsen har i perioden mellem hans første
møde med Mary og Marys ankomst i Danmark bl.a. holdt kontakten ved
hjælp af email, noget der ikke kunne have ladet sig gøre hvis ikke vi
havde haft åbne standarder på det område, derfor har de danske LUG'er
bla. bla. gave bla. bla. i håbet om at fremtidige prinser og/eller
prinsesser bla. bla. linux bla. bla. åbne standarder bla. bla."
--
MVH/Thomas A. Frederiksen
http://streaming.linuxforum.dk - se det før din nabo.