Re: [FORENING] Alt for sent - måske - Tux som bryllupsgave

>   Hvad har al denne kongerøgelse dog med SSLUG at gøre?
>
>   Folk må for min skyld fylde sig til brækpunktet i nationalromantiske
> kvabbabelser, men man kan da ikke tage samtlige GNU/Linuxbrugere til
> indtægt for sin eneherskerbegejstring!
>
>   Hvis I absolut vil understrege jeres softwarevalg, må I kalde jer
> "Royalistiske GNU/Linuxbrugere" eller "OpenSourceMonarkister", men hold
> venligst SSLUG og øvrige organisationer udenfor, tak.
>
>   Kh
>
>   Ole Hjorthus, republikaner i snart 50 år!

Hva med utbredelsen av Linux? - En Linuxmaskin/Pingvin/Hva som helst til Kongehuset/Brudeparet.
Virusfritt til Kongehuset!
Prinsessen bruker Linux!
Nå gjelder det å smi mens jernet er varmt :-)

Mvh
Jim Oksvold
Loyal Royalist i mer enn ett dusin livstider :-)
Leve Dronningen!