Re: [FORENING] Alt for sent - måske - Tux som bryllupsgave

On Tue, May 11, 2004 at 08:12:06PM +0200, Jim Oksvold wrote:

> Hva med utbredelsen av Linux? - En Linuxmaskin/Pingvin/Hva som helst til Kongehuset/Brudeparet.
> Virusfritt til Kongehuset!
> Prinsessen bruker Linux!
> Nå gjelder det å smi mens jernet er varmt :-)

Ja, det er vel reklamebudgettet.
Tux - kongelig hofleverandør!

Men man kunne måske tænke i mindre størrelser.
Når der kommer små i kronpronseparrets gemakker er en stor Tux måske
noget uhandy, mens en eller fler Tux'er i almindelig størrelse
nok kunne glæde mangt et royalt barnehjerte.

Hilsen
keld