Re: [FORENING] Alt for sent - måske - Tux som bryllupsgave

On Tue, 11 May 2004 20:12:06 +0200, Jim Oksvold <sslug@sslug> wrote:

Hva med utbredelsen av Linux? - En Linuxmaskin/Pingvin/Hva som helst til Kongehuset/Brudeparet.
Virusfritt til Kongehuset!
Prinsessen bruker Linux!
Nå gjelder det å smi mens jernet er varmt :-)

Mvh
Jim Oksvold
Loyal Royalist i mer enn ett dusin livstider :-)
Leve Dronningen!

Hvis jeg har forstået dig ret, er det efter din mening helt OK at tage samtlige GNU/Linuxbrugere som "gidsler" for nationalistiske tåbeligheder?

Jeg troede ellers at GNU/Linux havde med frihed og internationalisme at gøre:-)

Hvordan ville du have det, hvis jeg og mine ligesindende stille os op og råbte "NED MED KONGEHUSET. GNU/LINUX ER FRIHED"?

Kan du virkelig huske at du har været royalist i alle dine inkarnationer?

Kh

Ole