Re: [FORENING] Alt for sent - måske - Tux som bryllupsgave

Tirsdag den 11. maj 2004 20:00 skrev Ole Hjorthus noget der mindede om:

<snip>

>   Hvad har al denne kongerøgelse dog med SSLUG at gøre?

Det er en glimrende lejlighed til at lave en lidt skæv og sjov
happening, som kan give lidt tiltrængt PR.

>   Folk må for min skyld fylde sig til brækpunktet i nationalromantiske
> kvabbabelser, men man kan da ikke tage samtlige GNU/Linuxbrugere til
> indtægt for sin eneherskerbegejstring!

For min skyld må man godt formulere sig pænt og uden vulgære udtryk, og
ikke overgeneralisere - men derfor forsøger jeg da ikke at forhindre
folk i at gøre det ;-)

>   Hvis I absolut vil understrege jeres softwarevalg, må I kalde jer
> "Royalistiske GNU/Linuxbrugere" eller "OpenSourceMonarkister", men
> hold venligst SSLUG og øvrige organisationer udenfor, tak.

Vi må jo tage din kritik til os, men i øvrigt lade bestyrelsen beslutte
om SSLUGs navn skal med - bestyrelsen læser jo alle sslug.forening, så
mon ikke de tager din kritik med i betragtning.
--
MVH/Thomas A. Frederiksen
http://streaming.linuxforum.dk - se det før din nabo.