Re: [FORENING] Alt for sent - måske - Tux som bryllupsgave

Tirsdag den 11. maj 2004 20:14 skrev Ole Hjorthus noget der mindede om:
<snip>
>   Hvis jeg har forstået dig ret, er det efter din mening helt OK at
>   tage
> samtlige GNU/Linuxbrugere som "gidsler" for nationalistiske
> tåbeligheder?

Det står dig frit for at gøre det modsatte samme dag.

>   Jeg troede ellers at GNU/Linux havde med frihed og internationalisme
>   at
> gøre:-)

Og det er ikke et internationalt kongehus vi har?

Lad os se, vi tager Frederik som et eksempel:

Hans mor er af blandet svensk/tysk afstamning.

Hans far er franskmand.

Hans lillebror er gift med en kvinde fra Hong Kong, der er af blandet
kinesisk/engelsk/tysk afstamning.

Nu gifter han sig med en kvinde fra Tasmanien.

Er det ikke internationalt?

>   Hvordan ville du have det, hvis jeg og mine ligesindende stille os
>   op og
> råbte "NED MED KONGEHUSET. GNU/LINUX ER FRIHED"?

Tjaaeh, det ville jo nok ikke være god PR for linux - brylluppet giver
en bølge af goodwill som det ville være dumt ikke at koble sig på. Hvis
man kan lave noget der bliver set af alle de der ser brylluppet, kan
man faktisk dække næsten 50% af befolkningen.

>   Kan du virkelig huske at du har været royalist i alle dine
>   inkarnationer?

Bruger du altid den debatteknik?

--
MVH/Thomas A. Frederiksen