Re: [FORENING] Alt for sent - måske - Tux som bryllupsgave

Keld Jørn Simonsen skrev:
> [...]

Markedsføring.

Nogle gange kan det være værd at foregive »eneherskerbegejstring« -
også selvom man er hårdnakket republikaner.

Der kan jeg ikke følge med.

Tux _er_ altså en nuttet gave, men det er nok en fin idé at lægge en
skive (Dappix?) med den.

> Ja, det er vel reklamebudgettet.

Netop.  Det handler ikke (så meget) om om vi er republikanere eller
royalister, men om at der er en positiv stemning omkring brylluppet og
at det måske kan bruges til fordel for udbredelsen af viden om Linux.

> Når der kommer små i kronpronseparrets gemakker er en stor Tux måske
> noget uhandy, mens en eller fler Tux'er i almindelig størrelse nok
> kunne glæde mangt et royalt barnehjerte.

Ja.  En stor Tux ser imponerende ud, men de mindre (specielt
30 cm-udgaven) er mere nuttet og børnevenlig.

Jacob (der er noget kritisk overfor projektet, men godt kan se pointen i det)
--
rekursivt, adj.; se rekursivt