Re: [FORENING] Alt for sent - måske - Tux som bryllupsgave

Tirsdag den 11. maj 2004 20:42 skrev Jacob Sparre Andersen noget der
mindede om:

<snip>

> Tux _er_ altså en nuttet gave, men det er nok en fin idé at lægge en
> skive (Dappix?) med den.

Glimrende konstruktiv ide :-)

> Netop.  Det handler ikke (så meget) om om vi er republikanere eller
> royalister, men om at der er en positiv stemning omkring brylluppet og
> at det måske kan bruges til fordel for udbredelsen af viden om Linux.

> Ja.  En stor Tux ser imponerende ud, men de mindre (specielt
> 30 cm-udgaven) er mere nuttet og børnevenlig.

Og børn slipper de jo nok ikke for at få - skal man dømme efter Joakims
eksempel endda indenfor et par år fra nu. Jeg synes det ville være en
god ide at barnet havde en Tux fra starten :-)

--
MVH/Thomas A. Frederiksen
http://streaming.linuxforum.dk - se det før din nabo.