Re: [FORENING] Alt for sent - måske - Tux som bryllupsgave

Ole Hjorthus skrev:

>   Hvis jeg har forstået dig ret, er det efter din mening helt OK at
> tage samtlige GNU/Linuxbrugere som "gidsler" for nationalistiske
> tåbeligheder?

Jeg tror ikke Jim ser helt sådan på det.  Og SSLUG er trods Open
Source-traditionen for totalitært styre en demokratisk forening (vi
har for eksempel det årlige bøvl med bestyrelsesvalget), så når folk
er færdige med at diskutere [1], vil bestyrelsen [2] tage en
beslutning.

>   Jeg troede ellers at GNU/Linux havde med frihed og
> internationalisme at gøre:-)

Jep.  Men da det danske kongehus ikke har helt så stor reel som formel
magt, så er der en del mennesker der ikke ser nogen konflikt der.

>   Hvordan ville du have det, hvis jeg og mine ligesindende stille os
> op og råbte "NED MED KONGEHUSET. GNU/LINUX ER FRIHED"?

Jeg tror ikke det vil være god reklame for Linux, så jeg ville nok
ikke komme og deltage i koret.  Men du har friheden til at gøre det.
Hvis du vil bruge SSLUG's navn, skal du dog først tage bestyrelsen i
ed.

Jacob

[1] Før, hvis diskussionen trækker ud.
[2] Der ikke kun består af royalister.
--
»Debian virker og livet er ikke lenger så "spennende".«
                                              -- Jim Oksvold