Re: [FORENING] Alt for sent - måske - Tux som bryllupsgave

On Tue, 11 May 2004 20:18:48 +0200, Thomas Alexander Frederiksen <sslug@sslug> wrote:

Tirsdag den 11. maj 2004 20:00 skrev Ole Hjorthus noget der mindede om:

<snip>
Fredag d. 14 maj vil vi foreslå at linuxbrugerne i Danmark markerer
det kongelige bryllup med en lille happening.

Hvad har al denne kongerøgelse dog med SSLUG at gøre?

Det er en glimrende lejlighed til at lave en lidt skæv og sjov happening, som kan give lidt tiltrængt PR.

Som du vel kan forstå, synes jeg ikke om idéen.

  Folk må for min skyld fylde sig til brækpunktet i nationalromantiske
kvabbabelser, men man kan da ikke tage samtlige GNU/Linuxbrugere til
indtægt for sin eneherskerbegejstring!

For min skyld må man godt formulere sig pænt og uden vulgære udtryk, og ikke overgeneralisere - men derfor forsøger jeg da ikke at forhindre folk i at gøre det ;-)

Der skal skarp lud til skurvede hoveder:-) Og, ja, jeg skulle have skrevet "kvalmepunktet" i stedet. Men man bliver godt nok lidt stram i betrækket af al det kongegejl:-)

  Hvis I absolut vil understrege jeres softwarevalg, må I kalde jer
"Royalistiske GNU/Linuxbrugere" eller "OpenSourceMonarkister", men
hold venligst SSLUG og øvrige organisationer udenfor, tak.

Vi må jo tage din kritik til os, men i øvrigt lade bestyrelsen beslutte om SSLUGs navn skal med - bestyrelsen læser jo alle sslug.forening, så mon ikke de tager din kritik med i betragtning.

Håber det, så vi kan få en seriøs diskussion om hvor grænsen går for hvad der er "SSLUG" og hvad der er privat.

Jeg mener at det ikke er en foreningssag det her, da man vel ikke skal være monarkist for at være medlem af SSLUG.

Fuldkommen som jeg ikke kan tage SSLUG til indtægt for mine republikanske synspunkter.

Kh

Ole