Re: [FORENING] Alt for sent - måske - Tux som bryllupsgave

Tirsdag den 11. maj 2004 21:11 skrev Ole Hjorthus noget der mindede om:

<snip>

>   Håber det, så vi kan få en seriøs diskussion om hvor grænsen går for
>   hvad
> der er "SSLUG" og hvad der er privat.

Den debat foregår skam løbende.

>   Jeg mener at det ikke er en foreningssag det her, da man vel ikke
>   skal
> være monarkist for at være medlem af SSLUG.
<snip>

Nej, men man skal vel heller ikke være monarkist for at kunne lugte en
PR-mulighed når den viser sig - specielt når man tænker på at Mary
Donaldson arbejdede for Microsoft da hun først kom til landet...

--
MVH/Thomas A. Frederiksen
http://streaming.linuxforum.dk - se det før din nabo.