Re: [FORENING] Alt for sent - måske - Tux som bryllupsgave

On Tue, 11 May 2004 20:23:57 +0200, Thomas Alexander Frederiksen <sslug@sslug> wrote:

Tirsdag den 11. maj 2004 20:14 skrev Ole Hjorthus noget der mindede om:
<snip>
  Hvis jeg har forstået dig ret, er det efter din mening helt OK at
  tage
samtlige GNU/Linuxbrugere som "gidsler" for nationalistiske
tåbeligheder?

Det står dig frit for at gøre det modsatte samme dag.

Som privatperson, ja. Som "SSLUG", nej

  Jeg troede ellers at GNU/Linux havde med frihed og internationalisme
  at
gøre:-)

Og det er ikke et internationalt kongehus vi har?

Det er da underordnet. Det vi diskuterer er det korrekte i at tage SSLUG til indtægt for en bestemt holdning, i dette tilfælde begejstring for kongehuset.

Se i øvrigt smiley'en:-)

  Hvordan ville du have det, hvis jeg og mine ligesindende stille os
  op og
råbte "NED MED KONGEHUSET. GNU/LINUX ER FRIHED"?

Tjaaeh, det ville jo nok ikke være god PR for linux - brylluppet giver en bølge af goodwill som det ville være dumt ikke at koble sig på. Hvis man kan lave noget der bliver set af alle de der ser brylluppet, kan man faktisk dække næsten 50% af befolkningen.

Hvorfra ved du at en SSLUG-happening i forbindelse med dette bryllupshurlumhej giver positiv reklame?? Tror du ikke det forsvinder i al den anden festivitas? Eller at folk synes at den slags "autonome nørder" ikke burde udnytte situationen?

  Kan du virkelig huske at du har været royalist i alle dine
  inkarnationer?

Bruger du altid den debatteknik?

Når man som Jim Oksvold gør grin med min alder? Ja, så gør jeg:-)

I øvrigt var hele den besvarelse du citerer et svar på Jim Oksvolds indlæg!

Kh

Ole