Re: [FORENING] Alt for sent - måske - Tux som bryllupsgave

On Tue, 11 May 2004 21:16:22 +0200, Thomas Alexander Frederiksen <sslug@sslug> wrote:

Tirsdag den 11. maj 2004 21:11 skrev Ole Hjorthus noget der mindede om:

<snip>

  Håber det, så vi kan få en seriøs diskussion om hvor grænsen går for
  hvad
der er "SSLUG" og hvad der er privat.

Den debat foregår skam løbende.

Så må jeg godtnok have sovet i timen. Det er lang tid siden jeg har set noget om det, i al fald.

  Jeg mener at det ikke er en foreningssag det her, da man vel ikke
  skal
være monarkist for at være medlem af SSLUG.
<snip>

Nej, men man skal vel heller ikke være monarkist for at kunne lugte en
PR-mulighed når den viser sig - specielt når man tænker på at Mary
Donaldson arbejdede for Microsoft da hun først kom til landet...

Det ville da være en langt bedre idé at dele Dappix ud til alle dem, der alligevel står og glaner:-)

For lige at understrege hvad jeg mener:

En gave fra "SSLUG" til brudeparret finder jeg er at tage SSLUGs medlemmer til indtægt for en hyldest til monarkiet.

At man som privatperson gør reklame for GNU/Linux er naturligvis i orden og jeg ville også kunne acceptere, at man udnytter dagen til at gøre "folkelig" reklame for ordentlige styresystemer ( jo, der er et lille ordspil!).

Men ligesom frimurere og konservative, der sender telegrammer til dronningen, synes jeg ikke SSLUG skal ende.

Kh

Ole

-- Using M2, Opera's revolutionary e-mail client: http://www.opera.com/m2/