Re: [FORENING] Alt for sent - måske - Tux som bryllupsgave

Tirsdag den 11. maj 2004 21:27 skrev Ole Hjorthus noget der mindede om:

<snip>

>   Så må jeg godtnok have sovet i timen. Det er lang tid siden jeg har
>   set
> noget om det, i al fald.

Så vidt jeg kan se i postarkivet er det nu også længe siden du har
postet noget - men debatten om hvad sslug skal og ikke skal foregår
skam løbende, og i særdeleshed på medlemsmøderne.

> [...]
> alligevel står og glaner:-)
>
>   For lige at understrege hvad jeg mener:
>
>   En gave fra "SSLUG" til brudeparret finder jeg er at tage SSLUGs
> medlemmer til indtægt for en hyldest til monarkiet.
>
>   At man som privatperson gør reklame for GNU/Linux er naturligvis i
>   orden
> og jeg ville også kunne acceptere, at man udnytter dagen til at gøre
> "folkelig" reklame for ordentlige styresystemer ( jo, der er et lille
> ordspil!).
>
>   Men ligesom frimurere og konservative, der sender telegrammer til
> dronningen, synes jeg ikke SSLUG skal ende.

Jeg synes så ikke vi skal ende som en enkelt herre der skriver GNU/ hver
gang han ser linux stå uden.

Men det er jo heller ikke det der er tale om her, der er tale om at vi
gerne vil lave en happening som *forhåbentlig* kan give lidt ekko et
eller andet sted i pressen.

Dappix til alle der ser på er også en glimrende ide, men den er ikke
videre realiserbar så tæt på brylluppet - med mindre du da kender nogen
der ligger inde med nogle tusinde færdigbrændte cd'er (og som gerne
donerer dem).

Du bør nok også bide mærke i at der faktisk allerede er *to* LUG'er der
ville stå bag det (hvis bestyrelsen godkender osv.), og at vi prøver at
få flere med.
--
MVH/Thomas A. Frederiksen
http://streaming.linuxforum.dk - se det før din nabo.