Re: [FORENING] Alt for sent - måske - Tux som bryllupsgave

On 11 May 2004 20:42:44 +0200, Jacob Sparre Andersen <sslug@sslug> wrote:

Keld Jørn Simonsen skrev:
Jim Oksvold skrev:
> [...]

Markedsføring.

Nogle gange kan det være værd at foregive »eneherskerbegejstring« - også selvom man er hårdnakket republikaner.

Beklager. Bryder mig ikke om prostitution:-)

For mig er det meget principielt at foreningen ikke generaliserer på den måde!

Der kan jeg ikke følge med.

Det har sgu' heller ikke været nemt:-) Folk bliver altid så hidsige, når de forstår at man virkeligt mener det.

> Hva med utbredelsen av Linux? - En Linuxmaskin/Pingvin/Hva som
> helst til Kongehuset/Brudeparet.

Tux _er_ altså en nuttet gave, men det er nok en fin idé at lægge en skive (Dappix?) med den.

Ja, det er vel reklamebudgettet.

Netop. Det handler ikke (så meget) om om vi er republikanere eller royalister, men om at der er en positiv stemning omkring brylluppet og at det måske kan bruges til fordel for udbredelsen af viden om Linux.

Hvis SSLUG giver en gave, er det da et udsagn for monarkiet?

Det er det jeg ikke vil være med til!

I SSLUG drejer det sig om software, ikke om at fedte for kongehuset, eller Enhedslisten eller......

Kh

Ole

-- Using M2, Opera's revolutionary e-mail client: http://www.opera.com/m2/