Re: [FORENING] Alt for sent - måske - Tux som bryllupsgave

On 11 May 2004 20:52:28 +0200, Jacob Sparre Andersen <sslug@sslug> wrote:

Ole Hjorthus skrev:

snip

  Hvordan ville du have det, hvis jeg og mine ligesindende stille os
op og råbte "NED MED KONGEHUSET. GNU/LINUX ER FRIHED"?

Jeg tror ikke det vil være god reklame for Linux, så jeg ville nok ikke komme og deltage i koret. Men du har friheden til at gøre det. Hvis du vil bruge SSLUG's navn, skal du dog først tage bestyrelsen i ed.

Så skal bestyrelsen vel også spørges inden man deler gaver ud i SSLUGs navn? Hvad er forskellen?

Kh

Ole

-- Using M2, Opera's revolutionary e-mail client: http://www.opera.com/m2/