Re: [FORENING] Alt for sent - måske - Tux som bryllupsgave

On Tue, 11 May 2004 21:33:00 +0200, Thomas Alexander Frederiksen <sslug@sslug> wrote:

Tirsdag den 11. maj 2004 21:27 skrev Ole Hjorthus noget der mindede om:

<snip>
  Håber det, så vi kan få en seriøs diskussion om hvor grænsen går
  for hvad
der er "SSLUG" og hvad der er privat.

Den debat foregår skam løbende.

Så må jeg godtnok have sovet i timen. Det er lang tid siden jeg har set noget om det, i al fald.

Så vidt jeg kan se i postarkivet er det nu også længe siden du har postet noget - men debatten om hvad sslug skal og ikke skal foregår skam løbende, og i særdeleshed på medlemsmøderne.

Hvad har det nu med sagen at gøre? At jeg ikke poster betyder vel ikke at jeg ikke læser? SSLUG har over 5.000 medlemmer, de fleste er som jeg.

Men jeg hader at blive taget til indtægt for "det synes vi alleammen"- synspunkter. Ligesom jeg bliver rasende over "Microsoftbrugere udgør 98% af brugerne, så vi synes ikke......".

For mig er det ikke en selvfølge at det er OK at medvirke til al den kongerøgelse. Kan du slet ikke forstå mit synspunkt?

snip en hel masse

Men ligesom frimurere og konservative, der sender telegrammer til dronningen, synes jeg ikke SSLUG skal ende.

Jeg synes så ikke vi skal ende som en enkelt herre der skriver GNU/ hver gang han ser linux stå uden.

Nu er det vist dig, der ikke er pæn! Jeg skriver GNU/Linux som det passer mig! I hele denne brevveksling har jeg gang på gang understreget, at hvad man gør som privatperson blander jeg mig ikke i, udover at jeg tænker mit, men som SSLUG-medlem, aktiv eller ikke, vil jeg have lov til at til at mene et kongeligt bryllup ikke er noget SSLUG skal rodes ind i. Og spar så lige lidt på arrogancen, tak.

Du bør nok også bide mærke i at der faktisk allerede er *to* LUG'er der
ville stå bag det (hvis bestyrelsen godkender osv.), og at vi prøver at
få flere med.

Eller sagt på en anden måde, der er ingen der har godkendt noget, vel?

Ih, hvor ville jeg gerne høre bestyrelsens holdning!

Kh

Ole

-- Using M2, Opera's revolutionary e-mail client: http://www.opera.com/m2/