Re: [FORENING] Alt for sent - måske - Tux som bryllupsgave

Tirsdag den 11. maj 2004 21:50 skrev Ole Hjorthus noget der mindede om:

<snip>
>   For mig er det ikke en selvfølge at det er OK at medvirke til al den
> kongerøgelse. Kan du slet ikke forstå mit synspunkt?

Sagtens, men jeg forbeholder mig retten til ikke at være enig.

<snip>

>   Nu er det vist dig, der ikke er pæn! Jeg skriver GNU/Linux som det
>   passer
> mig! I hele denne brevveksling har jeg gang på gang understreget, at
> hvad man gør som privatperson blander jeg mig ikke i, udover at jeg
> tænker mit, men som SSLUG-medlem, aktiv eller ikke, vil jeg have lov
> til at til at mene et kongeligt bryllup ikke er noget SSLUG skal rodes
> ind i. Og spar så lige lidt på arrogancen, tak.

Her hentydede jeg faktisk til Richard Stallman, der når han er til
konference tenderer til at gå amok med en speedmarker. Beklager meget
hvis du følte dig truffet, det var ikke hensigten.

>   Eller sagt på en anden måde, der er ingen der har godkendt noget,
>   vel?

Nej, det mener jeg heller ikke at have givet udtryk for.

>   Ih, hvor ville jeg gerne høre bestyrelsens holdning!

Den kommer jo nok når vi (ja, jeg er bestyrelsesmedlem, men udtrykker på
listerne ikke bestyrelsens holdninger med mindre dette *klart* fremgår)
har haft tid til at diskutere det.

--
MVH/Thomas A. Frederiksen
http://streaming.linuxforum.dk - se det før din nabo.