Re: [FORENING] Alt for sent - måske - Tux som bryllupsgave

Ole Hjorthus wrote:
> Thomas Alexander Frederiksen skrev:

> Men jeg hader at blive taget til indtægt for "det synes vi
> alleammen"-synspunkter.

Det er et af problemerne ved demokrati.  Hvis vi havde et
ordentligt totalitært styre, ville der ikke være nogen tvivl
om hvis holdning der var repræsenteret.

> Ligesom jeg bliver rasende over "Microsoftbrugere udgør
> 98% af brugerne, så vi synes ikke......".

Du må sørge for at vælge nogle flere republikanere til
bestyrelsen næste gang.

> For mig er det ikke en selvfølge at det er OK at medvirke
> til al den kongerøgelse. Kan du slet ikke forstå mit
> synspunkt?

Jeg tror sagtens Thomas kan forstå det.  Men det er ikke det
samme som at han ikke skal have lov til at prøve at få
bestyrelsen med på ideen.

> Nu er det vist dig, der ikke er pæn! Jeg skriver GNU/Linux
> som det passer mig!

Jeg tror nu ikke det var dig Thomas mente.  Mine tanker gik
i det mindste umiddelbart til en af mine helte fra MIT
(helte skal bare ikke opleves alt for tæt på).

> Eller sagt på en anden måde, der er ingen der har godkendt
> noget, vel?

Jeg ved ikke om NJLUG har taget nogen beslutning endnu, men
bestyrelsen har ikke (og gør det heller ikke i aften).

> Ih, hvor ville jeg gerne høre bestyrelsens holdning!

Bestyrelsen har endnu ikke en holdning (som det burde fremgå
ved figurbetragtning er der ikke komplet enighed om emnet).

Jacob
--
»... alle de vestlige demokratiers hemmeligheder gn. årene.
 Lumumba, Thule, Nixon, Vietnam, Allende, Indonesien,