Re: [FORENING] Alt for sent - måske - Tux som bryllupsgave

On Tue, 11 May 2004 21:58:39 +0200, Thomas Alexander Frederiksen <sslug@sslug> wrote:

Tirsdag den 11. maj 2004 21:50 skrev Ole Hjorthus noget der mindede om:

<snip>
  For mig er det ikke en selvfølge at det er OK at medvirke til al den
kongerøgelse. Kan du slet ikke forstå mit synspunkt?

Sagtens, men jeg forbeholder mig retten til ikke at være enig.

Godt, så er vi enige om at være uenige:-) Men jeg håber vi kan få en principiel diskussion. Eventuelt når det kongelige bryllup ikke længere optager din tid:-))

snip

Her hentydede jeg faktisk til Richard Stallman, der når han er til konference tenderer til at gå amok med en speedmarker. Beklager meget hvis du følte dig truffet, det var ikke hensigten.

Åh, så misforstod jeg dig. Det så også meget groft arrogant ud:-)

Hæ, Stallman. Jeg er 98,9999% enig med ham, men kan ikke holde hans frelsthed ud:-)

Undskyld misforståelsen.

snip

Nej, det mener jeg heller ikke at have givet udtryk for.

Næ, det har du ikke, men det kunde godt virke som om du blot opfattede en godkendelse som en formsag.

Hvilket mit brokkeri vel under alle omstændigheder forhindrer?

Ih, hvor ville jeg gerne høre bestyrelsens holdning!

Den kommer jo nok når vi (ja, jeg er bestyrelsesmedlem, men udtrykker på listerne ikke bestyrelsens holdninger med mindre dette *klart* fremgår)

Naturligvis. Hvis mine indlæg har givet indtryk af, at jeg betragtede dig som talerør for bestyrelsen, beklager jeg.

har haft tid til at diskutere det.

Det vil jeg se meget frem til:-)

Kh

Ole