Re: [FORENING] Alt for sent - måske - Tux som bryllupsgave

Ole Hjorthus skrev:

> Idéernes kvalitet er vel subjektiv?

Det siger folk.  Jeg tillader mig af og til at mene noget
andet.

> Er SSLUGs bestyrelse blevet spurgt om idéen med gaven

Ja.

> og hvad er bestyrelsens begrundede holdning?

Vi har ikke diskuteret spørgsmålet i bestyrelsen endnu.
Formanden har gæster, næstformanden er vist til spejder og
kassereren er på vej til koncert.

> Jeg ser et principielt problem her. Nemlig "Hvad kan man
> tillade sig i SSLUGs navn". Hvis vi ser bort fra
> holdningen til monarkiet, indvandring, abort etc. er der
> da noget, der fortjener at blive belyst. Eller er jeg helt
> ude i den hamp, der er forbudt?

Grundlæggende er det formålsparagraffen du skal kigge på.
Der kan argumenteres for at forslaget er en implementering
af formålsparagraffen (jeg blev vist ikke engang modsagt da
jeg skrev det).

Jacob
--
»... alle de vestlige demokratiers hemmeligheder gn. årene.
 Lumumba, Thule, Nixon, Vietnam, Allende, Indonesien,