Re: [FORENING] Alt for sent - måske - Tux som bryllupsgave

Tirsdag den 11. maj 2004 22:14 skrev Ole Hjorthus noget der mindede om:

<snip>

>   Godt, så er vi enige om at være uenige:-) Men jeg håber vi kan få en
> principiel diskussion. Eventuelt når det kongelige bryllup ikke
> længere optager din tid:-))

Lige nu er det nu mest af alt arbejde, foreninger og bachelor-projekt
der tager min tid - brylluppet undgår man så bare ikke når man sidder
på Vandkunsten og skriver på sit projekt på selve dagen - og så kan det
jo lige så godt bruges til lidt PR.

Jeg tror såmænd vi er enige om at SSLUG skal følge sin formålsparagraf,
jeg tror bare ikke vi er enige om hvordan den skal fortolkes i dette
tilfælde. Den konkrete diskussion må vi tage en gang efter min opgave
er afleveret :-)

<snip>

>   Næ, det har du ikke, men det kunde godt virke som om du blot
>   opfattede en
> godkendelse som en formsag.
>
>   Hvilket mit brokkeri vel under alle omstændigheder forhindrer?
<snip>

Der er aldrig noget der bare er en formsag når bestyrelsen skal tage
stilling - ting bliver vurderet ud fra de argumenter der foreligger. I
dette tilfælde foreligger dine argumenter, og så bliver de selvfølgelig
taget med i betragtning.
--
MVH/Thomas A. Frederiksen
http://streaming.linuxforum.dk - se det før din nabo.