Re: [FORENING] Alt for sent - måske - Tux som bryllupsgave

On Tue, 11 May 2004 22:04:50 +0200 (CEST), Jacob Sparre Andersen <sslug@sslug> wrote:

Ole Hjorthus wrote:
Thomas Alexander Frederiksen skrev:

Men jeg hader at blive taget til indtægt for "det synes vi
alleammen"-synspunkter.

Det er et af problemerne ved demokrati. Hvis vi havde et ordentligt totalitært styre, ville der ikke være nogen tvivl om hvis holdning der var repræsenteret.

Hvad mener du med inddirekte at gøre mig til talsmand for noget totalitært? En monarki (Hvilket kommer at den græske ord for eneherredømme!) er vel totalitært i grundformen. Jeg er ultrademokrat, skal jeg hilse at sige.

Hvor har du dog det med det totalitære fra??

Ligesom jeg bliver rasende over "Microsoftbrugere udgør
98% af brugerne, så vi synes ikke......".

Du må sørge for at vælge nogle flere republikanere til bestyrelsen næste gang.

Hvad har det med Microsoft at gøre? Det er sgu' ikke de amerikanske republikanere jeg støtter:-))

Nu ved vi jo faktisk ikke hvor mange republikanere der er i bestyrelsen eller i SSLUG. Medmindre I kører sindelagskontrol!

Ville det ikke være at gøre en laaaaang generalforsamling endnu længere hvis enhver kandidat skulle køres igennem en "amerikansk" holdningsspidsrod? Det er da bedre, hvis vi tager en pricipiel beslutning om hvad der kan gøres i SSLUGs navn.

For mig er det ikke en selvfølge at det er OK at medvirke
til al den kongerøgelse. Kan du slet ikke forstå mit
synspunkt?

Jeg tror sagtens Thomas kan forstå det. Men det er ikke det samme som at han ikke skal have lov til at prøve at få bestyrelsen med på ideen.

Det har jeg da heller ikke anfægtet. Mit argument er at SSLUG hverken er monarkistisk eller antimonarkistisk og derfor ikke bør give gaver ved den slags begivenheder.

> Jeg synes så ikke vi skal ende som en enkelt herre der
> skriver GNU/ hver gang han ser linux stå uden.

Nu er det vist dig, der ikke er pæn! Jeg skriver GNU/Linux
som det passer mig!

Jeg tror nu ikke det var dig Thomas mente. Mine tanker gik i det mindste umiddelbart til en af mine helte fra MIT (helte skal bare ikke opleves alt for tæt på).

Se mit svar til Thomas. Jeg misforstod. Og jeg har det på samme måde med den gamle Unixkoder fra MIT:-)

Kh

 Ole