Re: [FORENING] Alt for sent - måske - Tux som bryllupsgave

<snip*> :D

Jeg vil bare lige understrege at jeg er republikaner med stort r. Så meget desto sjovere er ideen:) Således er det skægt at en republikaner har stillet et forslag en anden er så meget imod ( jeg er altså lidt til kitch )

Når vi nu ikke kan afskaffe det kongehus i morgen, så lad os da (mis)bruge det så godt vi kan til at få det glade budskab om GNU/Linux ud til folket. Får vi noget reklame og omtale ud af det, ja så har min skattebetaling til kongehuset da ikke været helt forgæves.

Tænk nu hvis Tux kom på tur med brudeparret i kareten - se han er jo allerede klædt fint på ;)

Mvh Christian

Christian Hansen                tlf     : 98486747
Vrangbækvej 6                   e-mail  : sslug@sslug
9900 Frederikshavn              web     : http://www.fundanemt.com/
Politimanden    :   De kørte vist over for rødt hva?
Doppler         :   Så har jeg sørme kørt stærkt, for det syntes
                    grønt!