Re: [FORENING] Alt for sent - måske - Tux som bryllupsgave

Christian Hansen <sslug@sslug> writes:

> <snip*> :D
>
> Jeg vil bare lige understrege at jeg er republikaner med stort r. Så
> meget desto sjovere er ideen:) Således er det skægt at en republikaner
> har stillet et forslag en anden er så meget imod ( jeg er altså lidt
> til kitch )
>
> Når vi nu ikke kan afskaffe det kongehus i morgen, så lad os da
> (mis)bruge det så godt vi kan til at få det glade budskab om GNU/Linux
> ud til folket. Får vi noget reklame og omtale ud af det, ja så har min
> skattebetaling til kongehuset da ikke været helt forgæves.

Så synes jeg da du skal give en gave, evt. sammen med andre der også
er til kitch. Men jeg vil gerne holdes _helt_ udenfor.

Bortset fra det tror jeg det er ret begrænset omtale man kan håbe på
at få i konkurrencen med de andre 100.000 gaver.

> Tænk nu hvis Tux kom på tur med brudeparret i kareten - se han er jo
> allerede klædt fint på ;)

Jada, og hvis de får nogle t-shirts fra LinuxForum, tager de nok også
dem på i kareten, og til festmiddagen.

Peter Stubbe