Re: [FORENING] Alt for sent - måske - Tux som bryllupsgave

Ole Hjorthus opened its mouth and moved its tongue and so spake to me
and said, On 11-05-04 21:11:
<zap>
> Jeg mener at det ikke er en foreningssag det her, da man vel ikke skal
>være monarkist for at være medlem af SSLUG.

Jeg kan da roligt sige at jeg ikke er monarkist (dog heller ikke
antimonarkist), og jeg må indrømme at jeg er pænt træt af alt det
(medie)tumult der er omkring dette.
Dog synes jeg samtidig at dette er en fin idé til at kunne få hvad PR
vi (SSLUG, andre LUG'er, Linux, ÅbenKilde, osv.) nu ville kunne få ud
af det.

--
Freso                                   # Jabber ID = sslug@sslug
  aka Frederik S. Olesen                # PGP/GPG key = 0xAF0D01D6