Re: [FORENING] Linux / Tux som bryllupsgave

ons, 2004-05-12 kl. 19:30 skrev Thomas Alexander Frederiksen:

> Da der nu er opbakning fra foreningen vil jeg lige opsummere fra den
> gamle tråd, der går nok en lille time...

Fint.
Mit tilbud står stadig ved magt hvis du Thomas ifører dig Tux (uniform)
kommer jeg også og støtter og medbringer kr. 50,- til den der lægger ud
for Tux'er
--
Mvh.
Rolf Larsen

Fra annonce:
» Seriøse virksomheder stjæler ikke deres software www.bsa.org/denmark

Nej- de bruger Open Source

Rolf Larsen

Windows 98 is guaranteed to make your system 98% slower.
Microsoft has no security problems ~ Microsoft IS a security problem!