Re: [FORENING] Linux / Tux som bryllupsgave

Og så er der jo lige NJLUG, hvor jeg roder rundt!

Jeg snakker lige med kernen på irc, så vender jeg tilbage.

I ER FOR SEJE!

Bare jeg kunne være i København på Fredag - det ville have været så sjovt at være med i :)

Sig til hvis der er noget jeg kan hjælpe med fra nordjylland - jeg kan støtte økonomisk med mindre beløb hvis det er nødvendigt!

mvh Christian

Thomas Alexander Frederiksen wrote:
Onsdag den 12. maj 2004 19:51 skrev Thomas Alexander Frederiksen noget
der mindede om:

1. Jeg kontakter de øvrige LUG-bestyrelser, og ser hvor mange
"medunderskrivere" vi kan få.

Her er de der er kontaktet indtil videre:

AlsLUG
BLUG FLUG
MVJLUG
TLUG
AaUUG

Her er de jeg ikke har kunnet finde kontakt-data på:

EsLUG
LFLUG

Her er de der allerede har sagt ja:

SSLUG