Re: [FORENING] Linux / Tux som bryllupsgave

Onsdag den 12. maj 2004 20:33 skrev Christian Hansen noget der mindede
om:

> Og så er der jo lige NJLUG, hvor jeg roder rundt!
>
> Jeg snakker lige med kernen på irc, så vender jeg tilbage.

Det var det jeg håbede på :-)

> I ER FOR SEJE!

Og det kommer fra ham der fik ideen? ;-)

> Bare jeg kunne være i København på Fredag - det ville have været så
> sjovt at være med i :)

Vi skal gøre hvad vi kan for at tage et par billeder.

> Sig til hvis der er noget jeg kan hjælpe med fra nordjylland - jeg kan
> støtte økonomisk med mindre beløb hvis det er nødvendigt!

Det kan vi jo nok godt finde ud af :-)

--
MVH/Thomas A. Frederiksen
http://streaming.linuxforum.dk - se det før din nabo.