Re: [FORENING] Linux / Tux som bryllupsgave

Thomas Alexander Frederiksen wrote:
Onsdag den 12. maj 2004 20:33 skrev Christian Hansen noget der mindede
om:

Og så er der jo lige NJLUG, hvor jeg roder rundt!

Jeg snakker lige med kernen på irc, så vender jeg tilbage.

Det var det jeg håbede på :-)

irc er genialt!

Anyway NJLUG er med - ellers havde jeg også grædt snot, og det er grimt, så det ville de ikke risikere :)

Mvh Christian