Re: [FORENING] Alt for sent - måske - Tux som bryllupsgave

On Tue, 11 May 2004, Ole Hjorthus wrote:

>   Det har sgu' heller ikke været nemt:-) Folk bliver altid så hidsige, når
> de forstår at man virkeligt mener det.

Hvis jeg kunne vælge, så var den første paragraf i Danmarks Riges
Grundlov:

	§1. Lighed for loven.

Så giver resten lissom sig selv, og der er ikke så meget at blive
hidsig over. Min egen holdning skulle gerne fremgå af §1.

De omtalte det i DR P1 idag om at virksomheder prøver at spinde
opmærksomhed på kongehuset. De fleste var enige om at det var
meget sejere at gøre det som Mærsk Møller: give en gave anonymt.
Så bliver det ikke plat.

En anden ting er at netop en sammenblanding af Skåne Sjælland Linux
User Group og så kongehuset er malplaceret. Indtil 1658 havde Skåne
altid været dansk. Så finder nogle konger på at gå i krig mod hinanden
(jeg mener det var den danske konge der indledte krigen), og så taber
danskerne, og Skåne kommer under svensk juristiktion. Så i en eller
anden grad, er kongers krigslyst skyld i at Skåne og Sjælland nu er
delt. Havde kronprinsen så i det mindste giftet sig med en fra Skåne,
kunne jeg se lidt mening med det.

/hans
Oh, I just shot a man! I'll think about it tomorrow.
			-- Scarlett O'hara, Gone With The Wind