Re: [FORENING] Tux og Dappix til det kgl. brudepar.

Thomas Alexander Frederiksen wrote:

<snip>

De der har tid og lyst til at møde op til overrækkelsen i morgen mødes med
Tux (mig) på Nørreport st. kl. 09:00 i morgen - vi mødes ved de to kiosker
(lige overfor McDonalds, for nu at vælge et pejlepunkt med skilte der ikke
er til at overse).

Hvis der er nogen der har mulighed for at fremstille et skilt eller banner
med en lykønskningstekst på, så kontakt mig ASAP!

Eftermiddagens program byder på ventetid og nørdesnak på Nørre Voldgade i
perioden 15:00-17:00, vi står (efter aftale med Københavns Politi) et sted
mellem Vester Voldgade og H.C.Andersens blvd (på siden ind mod
Ørstedsparken).

For alle tre dele gælder det at jeg kan fanges på min mobiltelefon, se
nummeret på http://www.sslug.dk/bestyrelsen .

--
MVH/Thomas A. Frederiksen
"Det er pto's skyld"